Geniální šaty, ke kterým jsem byla zpočátku skeptická

Envelope dress (neboli Obálkové šaty :) už jsem vám tu jednou ukazovala. Ušila jsem je přesně podle návodu, měla jsem radost, že jsem něco stvořila, ale za pár týdnů jsem z nich byla taková rozpačitá. Táhly z krkem, rozparky se kroutily a švy třepily a silueta byla taková divná (přišla jsem na to, že divnost siluety způsobila kombinace materiálu a rozparků). 

Od minulého podzimu jsem ale pokročila v šití, naučila jsem se začišťovat vnitřek oděv francouzskými švy nebo šikmými proužky a trochu nad střihy přemýšlet. Posunula jsem výstřih trochu dozadu a zvětšila ho, upravila délku a rázem se v nich cítím líp. Ušila jsem je už třem kolegyním a v plánu jsou další pro kamarádku z výcviku. V letních vedrech jsem velebila volný střih a dvojitou gázovinu. Když chci mít pas, přidám pásek. Jsou prostě skvělé a úplně jednoduché. 


Batikované jsou moje. 



Černé pro Andrejku z CKI 




Žluté z gázoviny s malými nopky má Zuzka (která souhlasila s tím, abych si ji vyfotila a pochlubila se)



Ještě vznikly jedny tmavě fialové pro Viktorii, které jsem dělala ve větší velikosti, ale fotku bohužel nemám. Pro sebe mám ještě v plánu jedny z černého hedvábí, kterého měli v Sartoru kousek ve výprodeji právě tak akorát. 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky