Mám dovolenou

V noci mě bolí hlava - bolí mě i ve snu a pak se mi zdá, že jsem oslepla a šla na svatojakubskou pouť - povaluju se - jdu na kávu a snídani do Kavárny pod Lipami - myju nádobí - pomáhám Ondrovi vařit - povídáme si u večeře a v posteli před usnutím - trhám kytky u cesty - prší a já sedím na okně babiččina domu a nechávám si pršet na nohy - vyzvednu balíček v zásilkovně - v klášteře Teplá zvládneme dvě prohlídkové trasy - koupím si knížku z druhé ruky - s gustem po dlouhé době zkouším šaty v kamenném obchodě - kupuju si šaty, protože - jdu kamarádce na svatbu - vybaluji spoustu zavazadel - přesazuji kytky - stojím frontu na poště - nakupuju v Bille - dál hromadím odbornou literaturu - dočítám knížku - odhodlávám se dočíst Vodu, která hoří - píšu pohled náhodnému Norovi, kterého mi vylosoval Postcrossing - telefonuju s Ondrou - kontroluju včelí krmení - odháním vosy od lívanců - chodíme po Kolonádě a pijeme kávu v Grandhotelu Pupp - hledám motivaci - nechávám to být - je mi horko - zalévám bazalky a rozmarýn za oknem - dávám si ledovou sprchu - přes noc louhuji v lednici ledový čaj - jedu na kole do lesa sbírat brusinky - v noci přemýšlím, jestli chci mít děti a jestli se musím rozhodnout teď - ležím v posteli přes den - hraju Angry birds, jenom trochu - třídím oblečení - vyhlížím sousedovic kočku - trhám plevel z vlhké země - vymýšlím, co dál

Komentáře

  1. Moje kamarádka se rozhodla mít první dítě ve čtyřiceti . Řekla bych, že v jejím případě ideální čas. Já měla první dítě v 27, ale zpětně to hodnotím, že i já bych si ve čtyřiceti dítě užila více. Na druhou stranu je skvělé mít už téměř dospělé děti a zároveň být plná síly. Všechno má své pro a proti. A i ta PRO a PROTI jsou velmi proměnné. Fotky z Grandhotelu super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se pro a proti změní během jednoho dne. A pak se mám v sobě vyznat.

      Vymazat
  2. Fotky krásné, je v nich pohoda a láska. Ani jsem si nevšimla TÉ věty o dětech. Kdyby Soňa nekomentovala. Asi bych čekala, že vzhledem k profesi máte v sobě jasno. Žeby kovářova kobyla.. Já měla syna hooodně mladá, z lásky. Asi i z potřeby lásku dostávat. Nevím nakolik je tohle ta pravá motivace. Kolem sebe teď mám dvě prvomatky 43 a 42. Pro ně asi velmi velká intenzita pocitů, zadostiučení, ale během prvních cca 2 let mi to nepřijde úplně ok. Obě navíc ne s partnery, jeden hodně starší, a jeden byl v plánu jako sploditel, ale teď se domáhá všech práv. Vždycky si říkám, co na to ty děti... Jestli jim bude stačit až rozmazlující láska matky, nějak mi chybí ta vyváženost. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu větu jsem nemyslela jako nějakou skrytou bombu, uvažuju nad tím dost často...vzhledem k profesi - to je dost velký nárok, abych měla vyřešené všechny velké životní otázky. Některá zjištění potřebují čas, potřebuju se k nim prožít, sama se s tím teprve smiřuju, že něco se prostě nedá urvat a musím počkat.

      Vymazat
  3. Něco z toho už jsem letos v létě stihla (např. nakoupit v Bille :D ) a něčím se určitě inspiruju (louhovat ledový čaj). Dítě ve 27 mi přijde akorát, jenže kdybych ho tak měla, pravděpodobně bychom si ho teď posílali mezi dvěma státy. A to bych nechtěla. Na druhou stranu zas moc vymejšlet se to taky asi nesmí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ledový čaj je super! Jde z čaje v pravém slova smyslu i ovocného nebo bylinného - přes noc v lednici, nebo rychlejší varianta je cca 4 hodiny v pokojové teplotě. Normálně zalít studenou vodou a nechat louhovat.

      Vymazat
  4. Vodu, která hoří - rozhodně dočíst!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky