S Aztékem na trh

Poté, co jsem na gymplu udrhala (zdrhala? udrhla?), zkrátka upletla náramky přátelství podle téměř všech vzorů, které jsem na internetu našla, narazila jsem na jistý problém. I v neomezeném prostoru webové sítě je docela oříšek najít zajímavé a hlavně složitější vzory na tyhle náramky, složitější než obsah každé první knížky o nich. V knížkách jsou vzory buď nesmírně primitivní a tudíž pro zkušenějšího matadora barevného drhání nezajímavé, nebo se neustále opakují.
Problém jsem vyřešila podle svého. Začala jsem si navrhovat vlastní vzory a plést podle nich. Všechny moje školní sešity byly kostkované, takže jsem vzory vytvářela na každé nudnější hodině.

Nedávno jsem se k náramkům vrátila, tentokrát ovšem s odhodláním zdigitalizovat svoje schémata, aby se neválela u mě v archivním šuplíku a byla k užitku ještě někomu dalšímu.
(Omlouvám se za to, že nekteré čáry v nákresu jdou trochu šejdrem, ale po hodinách strávených v Malování se mi ruka stařecky třásla. Překreslování je mnohem horší práce než samotné vymýšlení vzoru)

A teď už Azték, v upletené i schématické podobě. Zdarma k použití.


Pokud si náramek upletete a budete jej někde vystavovat, potěší mě, když uvedete autora a třeba i odkaz. A napíšete mi do komentáře, jak se vám podle vzoru pletlo.

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky