Krátká zpráva z prvních linií české psychiatrie

Milý deníčku,

dneska jsem ve službě odebrala první dva vzorky na analýzu SARS-Cov-2. Je to zanedbatelný krok pro lidstvo, ale velký krok pro mě, protože jsem se až do teď většinou dílem náhod pohybovala pracovně i osobně stranou od všeho testování a ochranných pomůcek vyššího řádu, než je látková rouška. Od tohoto týdne je podle interní směrnice nutné provést stěr na koronavirus všem, kteří přijdou k nám do nemocnice.
Nelíbí se mi strkat lidem štětičku do míst, která na kontakt s cizím předmětem nejsou zařízená, třeba nosem do nosohltanu. Ale jsem ráda, že jsem se naučila něco nového.

Normálně jsme ve službě jen v respirátoru, ale na odběr si musíme vzít štít, rukavice a šmoulí pyžamo. Cítím se všemi, kteří takhle musejí chodit celé dny.

Jinak se nedělo nic zvláštního, kromě toho, že jsem zjistila, jak jednoduché je udělat modrotisk neboli kyanotypii. Tedy, teoreticky je to jednoduché. V praxi...uvidíme. Taky jsem objevila sluncem aktivované barvy na textil, o jejichž existenci jsem dosud neměla ponětí, a jejich objev mi ve fantazii odstartoval úplný gejzír nápadů, jaké extravagantní vzory si nakreslím na vlastnoručně šité halenky. Zatím svůj první šitý top nemůžu ještě ani vyzkoušet, protože zatím obsahuje příliš mnoho špendlíků (=začišťuju ručně lemy rukávů, protože to jsem u babičky na stroji nestihla), takže ani nevím, jestli mi bude slušet a budu chtít ušít další.

Konec hlášení.


Komentáře

Oblíbené příspěvky