Od inspirace k náhrdelníkům



Nedávno jsem narazila na instagramu na Meg McElwee, která pod značkou Sew Liberated vytváří střihy k šití oblečení. Nejen vytváří, ale oblečení ušité podle svých střihů nosí a já jsem z jejího stylu prostě paf. Líbí se mi jaké věci nosí, jak je kombinuje, jaké barvy a vzory používá.

Při jednom z mnoha projíždění jejího profilu a nasávání inspirace jsem si všimla náhrdelníků, kterými doplňuje své outfity. Má jich pár, zato nepřehlédnutelných.




Zdroj fotek: instagram Sew Liberated

Tak dlouho jsem nad těmi náhrdelníky přemýšlela, až jsem si řekla, že si vyrobím vlastní v podobném stylu. Hlavně ten z první fotky se mi líbil. Mosazný plech mám doma, nástroje k jeho stříhání a broušení taky, a teď díky karanténě i čas na výrobu. Narýsovala jsem si šablony z papíru, vystříhala je, obkreslila na plech, vystříhla nůžkami na plech.

Zabrousila hrany pilníkem, vyvrtala dírky a přidala frézkou pár detailů.





A náhrdelníky jsou na světě. Mám radost ze všech, ale nejlíp mi sedí ten půlměsícový.

Líbí se mi i nápad nosit dva náhrdelníky najednou. Tak jsem to zkusila a jsem spokojená s výsledkem.



Komentáře

Oblíbené příspěvky