PF 2019

Letos jsem se vrhla do výroby PFek. Tedy spíš, loni jsem se do nich pustila a tak nějak samovolně přesáhly až do letoška. Měla jsem v plánu udělat jich pár pro kolegy a kamarády, ale u těch několika kusů jsem nějak nemohla zůstat. Vyrábím pořád další, baví mě to. Dávám je kdekomu, poslala jsem je rodinným příslušníkům, se kterými jsem už roky nemluvila.
Nikdy předtím jsem PFky neposílala. Překvapily mě.


Uplynulý rok pro mě byl tak zásadní, náročný a obohacující, že mám asi potřebu jej nějak symbolicky uzavřít a přivítat rok nový.

úplně jsem z toho vypětí odpadla. Ještě že mám v práci na pokoji postel :)

Možná. Ale možná jenom vymýšlím vysvětlení pro to, že mě baví vystřihovat z papíru geometrické tvary.




Ať je váš rok barvitý, zajímavý a inspirativní, ale tak nějak...snesitelně. Buďte zdraví, šťastní a spokojení! A sví.

Komentáře

Oblíbené příspěvky