Luční květy


Když jsem u babi, sbírám luční kytky. 



Komentáře

  1. Mám moc ráda květiny i když se v nich nevyznám. Můj problém akorát je, že nerada květiny dostávám. Luční teda jo, protože vím, že si někde v klidu rostou a jednoho dne prostě uschnou, ale nemám ráda řezané květiny. Zase vím, že je to jeden z důležitých součástí ekonomiky (třeba Nizozemska. Věděla jsi, že Nizozemci měli jednou ekonomickou krizi někdy v 18. století, protože spekukovali ještě s nevyyrostlými tulipány? :-D), ale přijde mi kruté, že je něco už v době semínka předurčeno k okrase a pouhému zániku. :-D Pokřivená logika, já vím.
    :-D
    Fotky jsou krásné :-) Úplně mě naplňují klidem.

    OdpovědětVymazat
  2. To je zajímavý, s tou nizozemskou krizí :) prostě spekulace dopadají převážně špatně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky