Malé radosti života - Stockholm

Vlastnoručně nasbírané brusinky v těštovinovém salátu
Údiv švédských kolegů, že znám brusinky (lingonberries) a sbírám si je do salátu
Pocit nadýchanosti z pondělního rána, kdy jsem se vzbudila a za oknem lilo. A mě bylo teplo a heboučce.
Chodit po ulicích a čichat vůně vycházející z restaurací
Práce s automatickou pipetou
Povalování se na vyhřáté žule nábřeží, zatímco mi vítr fouká vlasy do obličeje
Pohled do výloh. I výlohy jsou elegantní.
Rock Classico - best rock in Stockholm
Reklamy v metru, u kterých hádám, co znamenají nápisy u obrázků
Sbírání borůvek v půlce září
Diskuse nad anglickými slovy. Zvlášť, když každej ví, jak se ta věc řekne v jeho řeči, ale nikdo neví anglicky
Plovoucí dům v záři zapadajícího slunce
Cédéčka ve výprodeji za 1SEK
Sny při pohledu do nabídky luxusní realitní kaceláře
Fika!
Vůně spadaného listí po dešti
Každoranní koupání v jezeře - ten pocit, kdy vylezu z vody a najednou je mi teplo
Lidi, kteří se koukají kolemjdoucím do očí
Strašlivě, strašlivě silné kafe ze společného kávovaru v kuchyni
Odhadování času podle patra protější nemocnice, do kterého ještě svítí slunce
Obědy pod stromy před budovou, na lavičkách vyhřátých sluncem
Čtvrteční lab meetingy - ke konci nedávám pozor a ujídám oříšky v čokoládě
Zrcadlová hladina, na které leží listy stulíků a odráží se v ní obloha
Čtení každé ráno cestou do práce (Anna Karenina)
Podzim
Mraky nad městem, ve srovnání s nimiž vypadají nejvyšší věže jako dětská stavebnice
Ledová tříšť k laboratorním účelům
Bezcílné brouzdání ulicemi
Ledový salát, co se švédsky řekne icebergsalad, tj, ledovcový. Vždycky se směju, když jdu kolem

Komentáře

  1. To se četlo moc hezky... malé radosti. Čtu to mnohem raděj, než story a la stokrát nic umořilo kozla... Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že ty radosti potěšily i někoho dalšího :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) jsem ráda, že sis to tam užila :-*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky