Veduty a jiná předsevzetí

Osud a vedení kolejí Karolinska Institutetu se na mě usmály, takže týden a něco před plánovaným odjezdem vím, že do Stockholmu opravdu pojedu. Stále ještě místy nemůžu uvěřit svému štěstí. Letenky už se skvějí v mailu a chystá se velká pašovací akce. Šiju si části nové garderóby jako klasicistní dámy chystající se na letní byt do subtropů (akorát moje výtvory by mezi dámami devatenáctého století asi těžko prošly).
Rozhodla jsem se nemít žádná očekávání, protože to je nejlepší výchozí nastavení. Nemít nic, co může být zklamáno. Zato jsem si nashromáždila pěknou řádku činností, které bych ráda podnikla.
(pokud se někomu zdá, že podléhám silné závislosti na To Do Listech, tak se mu to nezdá)
Třeba:
Chodit si sednout do města a kreslit tužkou do bloku panoramata.
Každý den běhat...no dobře, třeba i obden.
Aktivně se seznamovat s lidmi (haha), kontakty se vždycky hodí
Vyhledat v moři internetu nějaké jiné origami vhodné k závěsu na nitě.
Číst články vztahující se k tématu, na kterém se v laboratoři pracuje.
Přemýšlet nad tím.
Dopsat už sakra některou povídku.
Mít oči otevřené.



Jsem velmi zvědavá, kolik portrétů města vznikne. Až si zapomenu doma papíry. Ale rozhodla jsem se, že to bude prima výlet. I když náročnej.

Komentáře

Oblíbené příspěvky