Microbiology illustrated

Občas mám, co se týče přednášek, opravdu velké dilema. U některých mám jasno - buď jsou skvělé a stojí za to si kvůli nim i přivstat nebo naprosto ztracené a nehodné pozornosti. Ale existuje i třetí kategorie, jejíž zástupce se najde v každém ročníku jakéhokoliv oboru. Neurčité přednášky, které lze označit slovy nic moc, popřípadě neni to až tak hrozný, podle situace. Chodit na ně a snažit se v kupách neužitečných řečí a litanií čtených slovo od slova z prezentace vyhrabat zrnko použitelných informací nebo se na to prostě vybodnout? Těžko říct, mám v sobě nějak zakořeněnou nechuť zapejkat přednášky, které mohu stihnout, ale občas jsem na važkách. Zatím jsem tohle dilema nijak uspokojivě nevyřešila a nevím, zda se mi to kdy vůbec podaří.
Některým z nich se ovšem musí přiznat jedna věc - jsou plodné a inspirativní, i když v jiném smyslu než bylo původně zamýšleno. Třeba naše poslední mikrobiologie, na které se nám přednášející (interně přezdívaná Shigella) snažila nalít do hlavy cosi ne nepodobné telefonnímu seznamu.

(veškeré osoby na obrázku i jejicj úvahy jsou naprosto smyšlené a pokud se v nich poznáte, není to moje vina)

 "Erysiopelothrix, to je nějakej dinosaur, ne?" "A jak podle tebe vypadá?" "Je lítací a žere mouchy." (Ve skutečnosti je erysiopelothrix rhusiopathiae grampozitivní tyčinková bakterie)

 Viz MRSA (Methicilin-Rezistentní Staphylococcus Aureus, popřípadě Mírovo Ruka Saje Alkohol)

No a tohle kdo neslyšel tak nepochopí :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky