Šaty

Na internetu mě zaujaly jedny šaty. Zaujaly je slabé slovo, byla jsem jimi fascinovaná. Byly to Everyday dress z texaského studia Miranda Bennet, z hedvábí v barvě slonové kosti ... za 300 dolarů (bez daní a cel do EU). Povzdechla jsem si a řekla si, že snad někdy, časem, až se budu chtít za něco odměnit, tak možná... 

Za pár dní či týdnů jsem, též na internetu, narazila na dámu jménem Cris Wood, která učí dospělé i děti šít na stroji a vydala návod, jak ušít svoje Envelope dres - obálkové šaty. Prozkoumala jsem detaily a zjistila, že jsou to úplně ty samé šaty, jako snové a vlající hedvábné krásky z Texasu. Za 10 dolarů jsem si koupila návod na jejich ušití v pdf. Ty šaty dokonce ani nepotřebují střih! Jde jen o to, jak sešít 3 obdélníky látky. Dají se ušít z necelých 2 metrů látky. Jedinou šicí dovednost, kterou vyžadují, je sešít jednoduchým stehem dva kusy látky k sobě. Jsou pohodlné, střihově i velikostně univerzální a dají se přizpůsobit dle fantazie.

Na světě už je samozřejmě ušila kdekdo, pokud máte instagram, pokochejte se touto galerií šatů  



Komentáře

  1. V jednoduchosti je krása. A v tomto případě i skvělý výběr látky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Látka je dvojitá gázovina, šíjí se z ní hlavně věci pro děti a úplně to chápu, je tak jemná a měkoučká, že ji nechci sundat :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky