Lenka



 S Lenkou se známe od školky. Legenda praví, že jsme spolu začaly tak, že mi na lavičce v šatně vytrhla hrst vlasů (to si pamatuju, ale jestli tím naše přítelství začalo, to nevím). Na základce jsme se střídavě kamarádily a nesnášely, potom jsme šly spolu do stejné třídy na gympl a do stejné skupiny na medicíně. Každá shodou svých okolností jsme skončily v Praze. Já pracuju v Bohnicích a Lenka u Apolináře.

Je to jako v tom vtipu, kdy se potká psychiatr s gynekologem a říká: u nás je to dost na nervy, a co u vás?



Když jsme se včera spolu procházely ve Stromovce, koupaly si nohy v rybníce a potom jsme šly na Letnou na klobásu a pivo, probíraly jsme naše soukromé i pracovní situace, znovu jsem si uvědomila, jak šťastná jsem za naše dlouhé přítelství, které se vyvinulo úplně jinak, než to zpočátku vypadalo.



Komentáře

  1. To je hezka story:) nevedela jsem, ze se znate tak dlouho.. tvuj blog se tak hezky cte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ráda čtu, že to tu čteš, že to jenom tak neprolítneš :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky