Tisknu monsteru

Pustila jsem se zase do ne-origami tvorby. To bylo tak. Viděla jsem na fleru tašku s listy monstery...láska na první pohled. Ale bylo mi blbý si ji kupovat (protože jsem pár hodin před tím utratila 2000 za knížky, ehm, odbornou literaturu, víme).

Naštěstí do mě vjel nějaký kreativní duch - který se několik měsíců předtím úspěšně skrýval kdesi ve věčných lovištích - a zažehl ve mě chuť si něco sama natisknout.
Obratem jsem zakoupila aršík moosgumy, barvy na textil a tašku, nakreslila monsterový list a o víkendu jsem se dala do výroby razítka a tisku.
 


Tvorba s novým materiálem je vždycky zároveň skvěle objevná i stresující. Frustrace i fascinace metodou. A tady jsem pracovala s několika materiály poprvé. Pěna, akrylové barvy na textil...bylo to docela dobrodružný.


Prvotisk proběhl na vyřazené povlečení, které používáme jako hadr na ruce při stáčení medu. Což se mezi včelami a vosami rychle rozkřiklo, ale nikdo k úrazu nepřišel.



Mám z té tašky radost jako už dlouho z ničeho ne. Bude to asi tím, že už je tomu fakt dávno, co jsem si něco vyrobila jenom pro sebe. Líbí se mi ten pocit. A líbí se mi tisknout!
(další mám v plánu šišky :)


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky