07.10.13

Malé radosti života - Stockholm

Vlastnoručně nasbírané brusinky v těštovinovém salátu
Údiv švédských kolegů, že znám brusinky (lingonberries) a sbírám si je do salátu
Pocit nadýchanosti z pondělního rána, kdy jsem se vzbudila a za oknem lilo. A mě bylo teplo a heboučce.
Chodit po ulicích a čichat vůně vycházející z restaurací
Práce s automatickou pipetou
Povalování se na vyhřáté žule nábřeží, zatímco mi vítr fouká vlasy do obličeje
Pohled do výloh. I výlohy jsou elegantní.
Rock Classico - best rock in Stockholm
Reklamy v metru, u kterých hádám, co znamenají nápisy u obrázků
Sbírání borůvek v půlce září
Diskuse nad anglickými slovy. Zvlášť, když každej ví, jak se ta věc řekne v jeho řeči, ale nikdo neví anglicky
Plovoucí dům v záři zapadajícího slunce
Cédéčka ve výprodeji za 1SEK
Sny při pohledu do nabídky luxusní realitní kaceláře
Fika!
Vůně spadaného listí po dešti
Každoranní koupání v jezeře - ten pocit, kdy vylezu z vody a najednou je mi teplo
Lidi, kteří se koukají kolemjdoucím do očí
Strašlivě, strašlivě silné kafe ze společného kávovaru v kuchyni
Odhadování času podle patra protější nemocnice, do kterého ještě svítí slunce
Obědy pod stromy před budovou, na lavičkách vyhřátých sluncem
Čtvrteční lab meetingy - ke konci nedávám pozor a ujídám oříšky v čokoládě
Zrcadlová hladina, na které leží listy stulíků a odráží se v ní obloha
Čtení každé ráno cestou do práce (Anna Karenina)
Podzim
Mraky nad městem, ve srovnání s nimiž vypadají nejvyšší věže jako dětská stavebnice
Ledová tříšť k laboratorním účelům
Bezcílné brouzdání ulicemi
Ledový salát, co se švédsky řekne icebergsalad, tj, ledovcový. Vždycky se směju, když jdu kolem

3 komentáře:

Žít je umění řekl(a)...

To se četlo moc hezky... malé radosti. Čtu to mnohem raděj, než story a la stokrát nic umořilo kozla... Díky.

Iris řekl(a)...

Jsem ráda, že ty radosti potěšily i někoho dalšího :)

Kristýna Soutnerová řekl(a)...

:) jsem ráda, že sis to tam užila :-*