Písemný záznam z kolaudačky Adekjina pokoje

Lenka: "No, Míro. Co je to eunuch?"
Míra: "Počkej...to je takovej posvátnej strom. To bylo v Avatarovi."

Lenka: "Bejk je skoro to samý jako kráva, akorát má kromě čtyř žaludků ještě pytel."
Lucka: "Tak to můžeš dávat ještě do pytle."
Ondra: "Mam 18 žaludků. To je 4,5 krávy."

Alenka: "Ty lasagne vůbec nepochopily svůj princip."

Ribík (o tom, jak se učil kouřit): "Šel jsem k benzínce a koupil si Davidoffky. Zlatý. Já mám k tomu normálně odpor. Ale řekl jsem si, že prostě budu kuřák."

Míra: "A už se to tady kurví."
Lenka: "Napiš to, Míra říká, že se to tady kurví. Ten to musí poznat."

Lenka: "Kdybys nebyl něco, tak bys nebyl to druhý."
(originál: kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem)

Ribík: "Otevři prosím balkon nebo shořim. S tvrdým ch."

Lenka: "Kristýno, Míra ti sere na balkoně. Dávej pozor!"

Lenka: "To tiramisu chutná, jako když otevřeš nějakej agar. Cítíš to?"

Ondra: "Zkus tiramisu s brambůrkem."
Míra: "No podívejte se, s čim já bydlim. Zase budou brambůrky po celým záchodě."

Míra: "Holky. To je furt - vztahovačný...protisoběčný."

Ondra: "A Míro, seš si jistej, že víš, co je to přednáška?"

Jitka: "Já bych šla spát."
Adekja: "Tak jdi, ale nejdřív ti nacpu mátu do nosu."

Komentáře

Oblíbené příspěvky