Moje Swarovski premiéra

Nejdřív my bylo divné, co na těch rivolkách všichni mají. Samotné jsou fajn, ale přece jen takové...strohé. Ale přece na nich musí něco být, když je všichni tak pilně obšívají. Tak jsem si je jednoho krásného večera po velkém vnitřním boji (ne, tuhle barvu nepotřebuju. a tuhle taky ne. sakra!) objednala. A pak mi přišly domů. Třpytily se a házely různé barevné odlesky. Nějakou dobu jsem je jenom podezíravě pozorovala a ony pozorovaly mne. Jenže potom už to nešlo jen tak koukat a musela jsem s nimi něco udělat. A náušnice jsem napoprvé nechtěla. Obšila jsem jednu rivolku a bylo mi jasné, že u té jedné objednávky rozhodně nezůstanu.



A v tomhle náhrdelníku jsem ještě poprvé použila kroucený herringbone steh (návod třeba tady - skvělý, nafocený od Gianelle, nebo tady v anglické verzi

Komentáře

  1. Moc pěkně zakomponovaná rivolka. Náhrdelník je osobitý a rozhodně ne tuctový - za to palec nahoru :-) BTW - já rivolky obšívala jen z donucení na objednávku, jinak mě to neláká :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky