Co mě zaujalo: Jan Bílý o konfliktu vědy a esoteriky

Dříve než se mi podaří vyjádřit vlastními slovy pohled, který se ve mně už dlouho pomalu sbírá z popela spáleného světa protikladů, můžete si přečíst, jak to napsal šaman a terapeut Jan Bílý.
(Na moje slova si budete muset asi nějakou dobu počkat, protože vědomě se mi poslední dobou nedaří vlastními slovy ani objednat kafe a nevědomí je zalezlé v jeskyni před tím vším hlukem posledního měsíce a jen pomalu se osměluje).
Píše o (domnělém) konfliktu vědy a esoteriky, racia a iracia, které podle něj ale nejsou ve sporu, jsou to dva pilíře podpírající plnohodnotný lidský život, jako dvě nohy podpírají lidské tělo. Pravá a levá. Konkrétní a obrazná.

V součané fázi svého života nemůžu než souhlasit.
Myslím si, že tenhle článek stojí za přečtení pro všechny, kdo cítí mezi těmito oblastmi rozpor, rádi by je do sebe obě integrovali a zatím neví, jak na to. Čistě jako názor někoho, kdo se tím už dlouho zabývá.

Komentáře

Oblíbené příspěvky