Jeřábi a další origami zvířectvo u Mary's

Před Velikonoci jsem se účastnila flerového jarmarku, kde jsem sice příliš úlovků nezaznamenala, zato si tam někdo ulovil mě! Přišla ke mně rozesmátá slečna a pozvala mě na kafe do svého obchodu jménem Mary's. A tak to všechno začalo.


Když jsem do Mary's vešla, hned na mě vybaflo několik kousků čajového nádobí, umístěného strategicky proti dveřím. Šla jsem dál a připadala si víc a víc jako ve snu. Všude leží a visí krásné a ručně vyráběné věci od různých tvůrců nejrozmanitějších osobní stylů. Šité šperky, kabelky, bio čokoláda a sušenky, víno, keramika, kosmetika, fimo, náramky, náušnice...ten obchod je prostě sen. Se slečnou majitelkou se krásně povídá a při tom povídání plyne čas úplně jinak, než jsem zvyklá. Dřevěná podlaha příjemně vrže a zbloudilý pohled najde vždycky něco pěkného, na čem spočine.

Na zdárný chod místního všehomíra dohlíží kapitán Nemo, nesmírně to přátelský tvor. Návštěvy přátelských psů vítány!




Kolem Marušky se navíc nějakou zvláštní přitažlivou silou shromažďují různé kreativní osoby, takže je v obchodě občas možno potkat autorky téměř všech vystavených artiklů :)
Slovo dalo slovo a za pár dnů se tu pohupovali i moji jeřábi, motýli a rybičky.

Všechno zboží v obchodě se postupně mění a je jinak aranžováno, takže pokaždé, když sem zavítáte, najdete nový detail, nové zákoutí.





A čí výrobky můžete u Marušky potkat? Třeba tajemné vyšívané šperky od Tamarchi, krásné a osobité čajové nádobí Efraim keramika, origami závěsy a šperky od Arisu (to jest moje :), čokolády Jordi's, kosmetiku Nobilis Tilia, šité šperky a fimo věci od Mary's, bločky a další papírovosti od Les Notes, plstěné a pletené věci od Hanky Hnátové, sušenky a jiné dobroty z biopekárny Zemanka, domácí těstoviny a spoustu dalších věcí.

Mary's najdete v Plzni, Havlíčkově ulici 10. Horké novinky pak můžete sledovat tady.

Komentáře

Oblíbené příspěvky