16.12.12

Přicházejí

Čím jsem starší, tím se mi Vánoce víc líbí. Je to čas, kdy s rodinou, všichni pohromadě, pečeme cukroví a ono voní celým domem. Čas, kdy myslím na ty, které mám ráda, a chci s nimi strávit nějaký čas, třebas i prostřednictvím internetu. Přelom přibývající noci v přibývající den. Svátek světel. Světla v jakékoliv podobě.


Třeba když jsem při čekání na autobus za mrazivého večera v menší vesnici chtěla fotit žárovky na místním stromečku. Světla zejména modré a zelené barvy sice působí před barokním kostelíkem trochu nepatřičně, ale když se rozostří, je to nádhera.

1 komentář:

Kristýna Soutnerová řekl(a)...

Musím souhlasit. Jako malá jsem si Vánoce taky užívala, ale úplně jiným způsobem, než teď. Přece jen, už je docela svátek, když se s rodinou sejdeme a pohromadě se jen tak radujeme. A ještě k tomu to cukroví a světýlka, jo jo :) Vánoce jsou super.